Hahahahaha.....


Nu ligger lillan och den senaste timmen har jag haft jätte tråkigt och suttit och funderat på om jag ska uppdatera bloggen för kvällen....men kom aldrig på vad jag skulle skriva!
Vet egentligen fortfarande inte speciellt mycket men ger det ett försök! =P
Jaja....idag har dagen varit bra, men lite långtråkig...men samtidigt har jag varit så full i skratt hela dagen och verkligen känt mig lite små elak! *gött som fan ibland*
Har insett en hel del den sista månaden, om hur inskränkta och elaka samt egoistiska och falska många människor kan vara....idag lärde jag mig även att det finns de som är korkade och snikna! *hahahaha*
Det är så himla skrattretande och samtidigt så jävla kul då man lär sig mer och mer om hur folk egentligen är. Och ju mer jag lär mig om mina "vänner" desto mer uppskattar jag de som är VÄNNER!!!
Och allt detta har fått mig att känna mig lyckligt lottad då man inser vilka som finns där och vilka som är vettiga och självklart ska vi inte glömma, de som förtjänar min vänskap, tillit och omtanke!
Jag kan bara inte hjälpa det!
Jag brukar vara rätt snäll och medgörlig men ju fler dagar som går desto mer njuter jag av att stå på mig, skaka av mig, ställa upp för de som behöver det!
Jag ger gärna igen....så de som tror de kan trampa och kasta skit över mig eller mina nära borde nog börja tänka sig för...en dag ger jag igen! ORDENTLIGT!
Jag är inte rädd!
Ja ni mina läsare....så har min dag varit! Börjar fundera på vad som hänt med mig egentligen!?
Jag elak.....hahaha...inte vanligt....men samtidigt så "blommar" vissa sent! Jag kanske har hittat mig själv och min väg och äntligen utvecklats till den jag vill vara och trivs med att vara!
Egentligen struntar jag i vilket....kul är det! Jag mår bra av det! Mina vänner vet vem jag är och vad jag tycker! Och jag är ärlig! *ler*
Nog om detta!
Saknar lite kommentarer från er läsare på min blogg så kanske ska börja ställa lite frågor till er och inte bara "mala" på om mitt hela tiden. =)
Så hur har er dag varit?
Något ni saknar i mina inlägg eller något ni skulle vilja att jag berättar om eller liknande?
Skriv gärna någon liten kommentar då och då....jag svarar på alla normala och vettiga kommentarer!
Snusk, storlek mm tänker jag inte ens ta mig tid till att svara på då det kan kvitta! =)
.
Ha nu en underbar kväll....det ska jag ha!
*Pöss & kram på er!*

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Älskade dotter,

jag är glad att du börjar stå på dig och inte låter folk köra över dig. Speciellt inte vissa som inte vet vad de pratar om.

Din blogg är bra som den är, kul att följa er i glädje och sorg.

Kram mamma.

Postat av: Nina

Tack för de snälla orden mamma!

Kram

Postat av: ellebelle

Hahaha, vad har du nu smidit för planer Nina som känner dig så "elak" hahaha...

Postat av: Nina

Hahaha.....det roliga i det hela Elle är att jag inte smidigt en endaste plan! Vissa människor gör bort sig så radikalt själva ibland så det behövs inte! lol

Saknar dig!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback