Huvudvärken borta!


Sista uppdateringen för idag!
Jag är fortfarande lika trött, fast utan huvudvärk, och känner att det är dags att gå och lägga sig! Imorgon är en ny dag, med nya påhitt och aktiviteter! För det har man hunnit med en hel del av idag!
Varit på stan, hemma hos Sandra, varit ute och lekt, målat, pusslat, läst saga, myst med lillan, lagat mat, diskat, plockat undan, sett på film med lillan och så nattat henne, spelat dator, haft mysiga pratstunder med alla barnen, bloggat en hel del o.s.v. =)
Jag hoppas verkligen att morgondagen blir lika bra som idag! Och jag hoppas jag och David kommer på något roligt att göra då han har studiedag och har mig "för sig själv" ett par timmar! =)
Så nu väntar jag bara på att David ska bli klar i duschen, blev lite senare än planerat...men det gör inget då ha är ledig imorgon! Men så fort han är klar ska jag säga god natt och sova! Han får göra likaså! =)
Jag hoppas er dag varit bra!?
Och jag önskar er alla en god natt med mycket underbar sömn så ni vaknar utvilade och pigga imorgon! =)
*Natti natti*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback