Inbjudningskort!


Så...ÄNTLIGEN är inbjudningskorten till Emilias kalas klara! *puh*
Jag måste då säga att det hade gått bra mycket enklare och snabbare om jag hade gjort dem själv då min lilla groda inte lyssnar för fem öre och gör tvärtemot mest hela tiden.
Men jag lovade henne att VI skulle göra dem så då är det bara att hålla det löftet!
Nu ligger de på tork på köksbordet då lillsnuttan ville använda glitterlim och det blev lite tjockt på vissa ställen så det dröjer nog en stund innan vi kan dela ut dem.
Men de flesta kommer delas ut under dagen och resterande imorgon och i början på veckan! *gött*
Här kommer några bilder på dem....tyvärr lite suddiga då min mobilkamera är nästintill helt värdelös...men ni överlever nog det med! =)
Så nu framöver är det väl bara att börja göra godis och kakor då hon vill ha hemmagjort godis och lila kakor så då är det bara att baka själv....*tyvärr*
Sen är det meningen att jag ska börja planera hennes tårta med och fixa med lite annat smått som hon vill ha....typ presenter istället för godispåsar, eller ja presenter i godispåsarna....hmm....har egentligen ingen aning om vad det är hon menar, men har en hum så det blir säkert bra.
Nu ska jag bara komma på godis vi kan göra själva som inte tar alldeles för lång tid eller är alldeles för komplicerat då hon vill hjälpa till! *lätt som en plätt*   *NOT*
Men det blir säkert bra i slutänden! *hoppas jag*
Nu ska jag nog ta på mig lite bättre kläder och inte springa runt i nattkläderna. Och så måste jag smörja mig lite med....sen är det nog dags att börja fundera på lunchen så barnen kan äta godis lite tidigare idag. Skulle uppskatta om de INTE har sockerkickar i flera timmar ikväll när det är dags att sova! *ler*
Mina små duracellkaniner! *lol*
Jag skulle allt vilja ha hälften av deras energi! *gött*
Ha nu en riktigt bra lördag i det fina snövädret!
*Kram på er!*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback