Klar för idag!


Kvällen är nu här! *äntligen*
Lillan ligger i sin säng för natten och snart åker Juliette i säng hon med!
De har bråkat konstant idag och ingen av barnen vill lyssna så jag struntar helt i fredagsmyset och hoppas de är på bättre humör imorgon så får det bli lördagsmys istället! =)
Brukar inte ställa in fredagskvällarna, men jag orkar verkligen inte idag! Orkar inte vara snäll eller extra gullig då ingen direkt har varit det emot mig!
Så nu passar jag på att uppdatera en sista gång för idag innan jag tar kvällen och älsklingen kommer hem, (då jag skickade honom till konsum för att köpa ostbollar till mig)!
Är fortfarande trött och irriterad, men det allra värsta har släppt då jaghar bestämt mig för att inte låta den här dagen förstöra min lugna kväll (som jag har gjort mig välförtjänt av), eller förstöra resten av helgen heller för den delen!
*Inte cookie för mig då, men vila och ostbollar =P *
.
Jag stod även på mitt nya löpband förut...och jag kan bara beskriva det med ett enda ord och det är att det var helt UNDERBART!!
Lätthanterligt och riktigt roligt....så efter den här helgen då jävlar är jag igång med det jag VILL göra för MIN egen skull! Och det känns helt FANTASTISKT!
Nu ska jag hjälpa Juliette att bli klar för natten och sen ska jag sätta mig i soffan och bara slappa och glo på tv med min älskling!
Kvällens tv-erbjudande är:
Kl: 20.00 C.S.I
Kl: 21.00 Criminal Minds
Kl: 22.00 Hotet inifrån (någon thriller från 2006 som jag tror vi inte sett)
Sen när det är slut så ska jag krypa ner i vår säng med min älskling för mys och sova! Behöver vara utvilade imorgon....men morgondagens aktiviteter skriver jag om....ja precis...i morgon! =P
Ha en underbar fredagskväll så hörs vi imorgon!
*Kram på er!*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback