Lill lördag!


God morgon på er!
Vaknade rätt nyligen och det känns som om jag har grus i ögonen, trots att jag sovit rätt bra inatt!
Men tror vintern och mörkret börjar ta ut sin rätt då man inte är ute lika mycket som på sommaren!
Men men...trots gruset i ögonen har barnen fått i sig frukost och tvättmaskinen är igång samt att dagens schema är ifyllt! =)
Tröttheten går nog snart över, bara jag vaknar till och kommer igång!
Idag ska jag plugga direkt när jag lämnat lillan på dagis! Ta ett par timmar, så får man se hur länge man orkar sitta och läsa. Sen får det bli en paus för mat, tömma och fylla tvättmaskinen och töla lite med Ellebelle!
Sen ska jag hämta lillan på dagis för att senare ta en kaffe med Sofie. Så än så länge blir dagen rätt lugn och inget mer inplanerat! *skönt*
Nu ska jag gå och kolla så barnen börjar bli klara. Davids buss går om ca 10min och om ca 30 ska de andra två gå!
Antar att de fastnat framför tv:n igen! =P
Men jag hoppas ni får en bra och någorlunda lugn dag allihopa!
*Kram på er*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback