Magen knorrar....


Nu är kvällen här, men det är inte riktigt lugnt här ännu då inga av barnen lagt sig riktigt än....men snart så! =)
Dagen gick väldigt fort och Malin kom hem tidigare än någon av oss hade räknat med! Gött för henne!
Och det har gått jätte bra att leka åtta barnsmamma....allihopa har varit jätte snälla och skötsamma! Så det var bara kul!
Vilket är tur för både mig och henne då vi ska göra om det om ca 2 veckor! =)
Eftermiddagen var rätt lugn, men jag känner hur trött jag faktiskt är nu. Ögonen svider och jag skulle väldigt gärna lägga mig för att sova!
Men innan dess måste jag få alla barnen klara och i säng och sen måste jag ta itu med tvätten och fixa lite annat smått här hemma.....som exempelvis skära och slå in kolan jag kokade till Emilias kalas igår! *suck*
SEN ska jag lägga mig i sängen för att kolla på CSI för att sen sova, sova, sova! *guuuud vad gött*
Antar att jag måste försöka äta något med då jag känner nu hur jäkla hungrig jag är!
Åt frukost vid 9 imorse och den bestod av tre tunnbrödssmörgåsar med lite ost på och en kaffemugg med oboy till.....sen har jag druckit två muggar kaffe hos gulliga Angelika och sen inget mer! =/
Jag vet...det är självförvållat och jag MÅSTE skärpa mig och äta bättre. Men det är såååå himla tråkigt att laga mat till sig själv, speciellt när man inte har något lättlagat hemma!
Men jag måste äta innan jag ska sova, annars kommer natt sömnen bli väldigt dålig och jag kommer vara minst lika trött imorgon om inte tröttare!
Jag känner hur magen kurrar och kurrar, men vet inte vad jag ska äta!
Skulle lätt kunna beställa hämtmat för enkelhetens skull....men är egentligen inte sugen på det och så blir det onödigt dyrt!
Jag skulle gärna be min älskling åka till McDonalds och köpa en ElMaco till mig då jag ÄLSKAR den hamburgaren, och den försvinner om mindre än två veckor, men det känns inget bra varken på nyttovägen eller kostnadsmässigt! =/
Men den är såååå god och det är mer än ett år sen jag åt den sist!!!! *snyft*
Så vad ska jag hitta på tycker ni?
Hur skulle ni ha gjort?
Snälla hjälp mig!
Vill bara tacka Angelika för en jätte trevlig kaffe stund med massor av förslag och tips till tårtan! Jag uppskattar det massor! Och jag är jätte tacksam över att du kommer hit på lördag och hjälper mig med den tårtan....!
Och just ja....tack för att jag får låna dina "stansar" och ditt ätbara glitter mm....skönt att slippa stressa för att inhandla det just nu!
Hoppas vi kan ta en fika snart igen!
Nu ska jag natta min lilla dotter så lika bra att avsluta här så jag blir klar tidigt ikväll....desto snabbare jag börjar desto snabbare kan jag ta kvällen och bara njuta av lugnet som kommer sprida sig genom lägenheten!
Och självklart äta någonting! =)
Ha en trevlig kväll allihopa så återkommer jag säkert imorgon med ännu mer tråkiga vardagliga saker och onödigt vetande...för er del! =P
.
*GOD NATT OCH SOV GOTT*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback