Min älskling!


Idag är det absolut ingen vanlig dag, för idag fyller min underbara make hela 30 år!!!
Det är stort!
Tyvärr kanske jag inte varit så jätte snäll mot honom då jag retats så med honom det sista året och sagt att killar blir gubbar när de fyller 30! =P
Det är t.om att barnen säger samma sak till honom! *stackaren*
Men men....sagt är sagt, och egentligen är det inte så....och sen måste man ju få retas lite i alla fall! *fniss*
.
Så... min underbara älskling!
Idag är det din dag och jag hoppas du får njuta av den fullt ut!
Och jag hoppas du tar tillvara på dagen och "gör som du blir tillsagd"! *hahaha*
Så älskling!
GRATTIS på din 30 års dag!
"Ja må du leva, ja må du leva, ja må du leva ut i hundrade år.
Ja visst ska du leva, ja visst ska du leva, ja visst ska du leva uti hundrade år.
.
Och när du har levat, och när du har levat, och när du har levat uti hundrade år,
ja då ska du skjutas, ja då ska du skjutas, ja då ska du skjutas....på en skottkärra fram!"
.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta! Har alltid gjort och kommer ALLTID att göra!
Du är mitt allt och du gör varje dag så mycket lättare!
Så jag hoppas att jag får en chans att göra din speciella dag lite lättare....och lite roligare!
*I LOVE YOU*
Så min underbara älskling!
Ha en riktigt bra dag och NJUT!!!

*Puss, kram, kyss & smek*


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maken

Tack Hjärtat!

Jag lovar att göra som jag blir tillsagd...

Och du gubbe blir jag när jag sitter vid köksfönstret och fräser svordommar över alla som går förbi. Det är gubbe det! ^_^

Love You!

Postat av: Nina

Gullet mitt!

Du gjorde precis som du blev tillsagd! Bra jobbat älskling! =P

Hahaha....är det då jag kommer vara en gnatig gnällkärring!? ^_^

Love you too, with all my heart! kisses to you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback