Mumma!


Vaknade strax efter 8 idag och det var riktigt skönt då jag sov lite halv dåligt under natten. Men det gör inget för jag känner mig rätt pigg ändå så den här dagen kommer nog flyta på rätt bra! =)
.
Vi har ju lätt de mest underbaraste grannarna man kan ha! De kom in med nybakade scones åt oss förut....det var supergott!
Det var verkligen jätte länge sen jag åt det!
TACK mina underbara vänner! *love*
Nu väntar vi mest på att lillan ska äta upp sin frukost så vi kan göra oss iordning för att åka och handla! Sen blir det hem och packa in varorna, sms Malin och förbereda lunchen...idag blir det lätt mat...vi ska äta korv och mos i tunnbröd aka tunnbrödstulle! *gott, gotti, gott gott*
Sen har vi lite andra planer under eftermiddagen, men de skriver jag om senare....för nu måste jag stänga ner och göra mig iordning innan klockan blir alldeles för mycket!
Ha nu en underbar dag och njut av det livet har att ge!
*Kramizar*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback