Myyys :)


Nu är det mörkt ute....var som jag skrev tidigare, inte alls många timmar kvar! =)
Har lite tråkigt och blir då lätt rastlös, men ska uppdatera lite här medan älsklingen spelar klart/avslutar! För sen ska vi mysa tillsammans i soffan med lite chips och en film. Har inte riktigt bestämt oss för vilken vi ska se ännu, antingen blir det "Titanic" eller så blir det "Pearl Harbour"??
Båda är några favoriter hos mig och har sett dem ett par gånger....eller flera. Men vet inte vilken jag ska välja, eller snarare vilken älsklingen kommer att välja då det är han som får bestämma idag! *typ*
Ska bli mysigt att krypa upp i soffan med honom och bara vara en liten stund, samtidigt som det ska bli gött att se en lång film, då vi sällan hinner eller orkar det när alla barnen är hemma! Så känns som om det är lika bra att passa på nu då! =)
.
Vill även passa på att önska er en underbar kväll och jag hoppas ni får sova gott! Tror inte jag kommer skriva något mer idag!
*Kramizar*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback