Oj....


...det blev tyst här hemma!
Älsklingen tog med sig Theodor och Emilia till Välsviken för att handla skrivarpapper, mjölk och lördagsgodis....och då Juliette och David är hos kompisar blev det knäpptyst här hemma! =)
Underbart skönt måste jag säga....speciellt med tanke på hur mycket tid jag spenderat med barnen de sista dagarna....har ju gjort en hel del roliga saker med dem! =)
Fast det har varit roligt....så definitivt inga klagomål från min sida!
Nä...tänkte bara skriva och berätta hur tyst och skönt det är och nu ska jag fortsätta njuta av min ensamhet en stund till! *njuter så länge det varar*
*See you later...*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback