One down...


...three to go! =P
Emilia ligger nu i sin säng! Det blev genast mycket tystare här hemma! Så tänkte passa på att uppdatera för sista gången innan det är dags att få de andra klara för natten, hjälpa David med läxor mm samt kanske hinna prata några ord med min make, som borde vara hemma inom 30 min. =P
Eftermiddagen var väldigt lugn. Jag såg klart på filmen och fixade maten. Idag serverades det Tacogratäng med nachochips och creme fraishe till! *supergott*
Efter maten fixade jag med disken, torkade av bordet och sen tog jag med mig Emilia in till grannarna så hon fick leka lite och jag fick i mig lite gott kaffe! *mumma*
Sen var det bara in och fixa lite här hemma, hålla lite koll på Juliette....hon verkar inte må så jätte bra och sen har jag haft fullt upp med att plocka undan i hallen samt få lillan klar för natten!
Och nu sitter jag här! =)
Med andra ord så gjorde vi inte så mycket mer idag. Filmerna blev det inget med då Theodor ångrade sig och ville åka skridskor istället! Och det tycker jag bara är bra!
Om ett barn väljer att vara ute istället för att sitta framför tv:n så är det bara att le och låta dem gå! Speciellt i dagens samhälle där tv verkar ha en stor inverkan på barnen. Känns lite som om barndomen försvinner och att de inte är barn på samma sätt längre! =(

Men men....nu ska jag ta och torka rent spisen och se om jag kan få rent formen efter maten, nu när den stått i blöt ett bra tag. Och sen ska jag nog bara vara en liten stund!
Men jag hoppas ni haft en riktigt bra dag och så återkommer jag säkert imorgon igen!
.
*Sussa så gott nu*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback