Pyssel!


Nu börjar eftermiddagen lida emot sitt slut och jag har precis pysslat med Emilia. Vi har gjort pärlarmband!
Och j*vlar vad svårt det var....pärlorna var jätte små och det spelar väl egentligen ingen roll, men när de har med vanligt "garn" som bara delar på sig då är det inte speciellt lätt eller roligt. *argh*
Så tyvärr var detta inget för min lilla tjej....det var alldeles för svårt. Så nu har jag lagt undan det tills hon blir lite äldre, eller i alla fall tills jag hittar annan och mer lätthanterlig tråd för en 4 åring! =P
Men men....ett armband blev det till henne och hon är glad så det var värt allt slit! =)
Här får ni några bilder på det:
Nu ska jag se film med barnen....sen får vi se vad som händer! =)
.
*Mys pys*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: AnnaKarin

Du skall köpa vaxad tråd istället =)Eller möjligen lingarn/broderigarn. Jättebra och enkelt att arbeta med! Misstänker att det bör finnas på panduro ? Ha en trevlig fredagskväll!

Postat av: Nina

Ok, vad bra! Tack för tipset. En annan klarar det ju tillslut, men för Emilia var det alldeles för svårt när tråden delade sig hela tiden. stackaren! =(

Men ska kolla på det!

Tack! Du får ha en trevlig fredagskväll du med!

Kramar om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback