Skridskor!


Nu har vi varit ute med barnen i lite mer än en timme och de har åkt skridskor...det började inte så jätte bra då David var jätte sur och grinig och SKULLE INTE följa med ut. Och han skulle INTE gå ut alls, så det blev bråk! *trist som fan*

*Surast i stan idag =P *
Men men....ut kom vi med humöret något lägre än innan, men nu känns det bättre igen! =)
Så de har åkt skridskor och jag har kollat på, som vanligt, men idag är det väldigt skönt ute så det gjorde mig ingenting! =)
Här får ni några bilder....kanske inte jätte bra då min mobilkamera inte är speciellt bra, men det är ju bilder i alla fall! =P
Nu blir det snart att påbörja maten tror jag. Är man ute så blir man hungrig mycket snabbare....men det gör inget då vi ska äta så jävla god mat idag att jag längtar massor! *slurp*
Vad har ni gjort hittills i dag då?
Önskar er alla en fortsatt bra lördag!
.
*Kramar i massor*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelika

låter som ni haft en trevlig stund tillsammans trots att en surade.. hihi

Vi har tagit det lugnt och så.. varit hos faster och njutit av tre barn som bråkar om precis ALLT.

synd att det aldrig blev en fika igår.. hade massa o göra o glömde bort det totalt... fast max o tea va sura större delen av dagen så ni missade inget där iallafall.. hehe.

Ha en fortsatt trevlig lördagseftermiddag, och jag ser fram emot att läsa vad för mat det blev ;)

Postat av: Nina

Oja...det hade vi! lite surande biter inte på mig! =P

Vad gött att ni har tagit det lugnt....aldrig fel det inte. suck ja dessa barn....är det inte roligare att ha kul än bråka och sura!? förstår inte

Ja det var synd, jag glömde bort det lite jag med...hade en del att göra, men det kommer fler dagar....längtar redan! Det gör Emilia med. =)

Fast vem vet...hade vi träffats och de hade annat att tänka på kanske, kanske de inte hade surat lika mycket =P

Ha en fortsatt trevlig lördagseftermiddag ni med!

Maten ska jag uppdatera med nu! ;)

kramar om


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback