Söndag!


God morgon allihopa!
Nu sitter jag här i lugnet och bara njuter!
Man får ta tillvara på varje tillfälle barnen är lugna och det är relativt tyst här hemma! (Det händer ju inte allt för ofta.)
Vi har precis avklarat frukosten och Emilia sitter och leker snällt på sitt rum....tror det beror på att vi vill hon ska städa...och så länge hon håller sig undan och är tyst och snäll så springer inte vi direkt och tjatar på henne heller! =P
Fel egentligen, men det är sååå skönt! Så jag antar att hon inte kommer städa sitt rum idag heller utan att det blir jag som får göra det igen! *suck*
Juliette hade bråttom, bråttom nu på morgonen. När hon stod och borstade tänderna så ringde en av våra grannar och frågade om hon ville med och bada i badhuset....hennes flickor ville gärna det!
Och vilket barn säger nej till ett sådant erbjudande?
Inte min i alla fall!
Så glad som en lärka springer hon ner på rummet och "kastar" ner grejorna i ryggsäcken och kommer lika snabbt upp igen och frågar när de skulle åka.
Självklart frågar hon om hon ska vänta eller får gå dit redan nu....så HEJDÅ sa jag! =P
Så hon tog sina grejor och sprang iväg och väntas inte vara hemma igen förrän efter 13.
Så vad ska vi göra då?
Jo....snart blir det in till grannen på en kaffe för att sen fixa med lite lunch och baka något! Vet dock inte vad ännu, men det kommer jag väl på tids nog! =)
Sen i eftermiddag kommer underbaraste Sara med sin dotter och väninna! Ska bli så himla kul och jag längtar massor!
Det var så länge sen man såg henne så det ser jag verkligen fram emot massor!
Nu ska jag se om jag kan borsta mitt hår och få på lillan kläder för att sen få i mig lite kaffe så man kanske blir som folk! *hoppas går ju*
Men ha en superbra dag!
*Kramizar*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback