Tårta, alkohol och fun, fun, FUN!


...Efter maten var det bara för mig att ta itu med disken....tror jag satte igång diskmaskinen för 2:a eller 3:e gången den här dagen! *den börjar nog bli trött på mig*
Efter det satt vi och pratade en hel del och efter någon timme plus, skickade jag ut alla i vardagsrummet för att kunna plocka undan det sista och ställa fram tårtan mm....
*TROR han gillade tårtan....MYCKET!.....Brööööööst*
*ser ni hans leende??*
*fniss*
.
Så vi åt tårta....bara halva gick åt (vilket innebär att vi har en tutte kvar)! *nice*
Men jag lovar er! Jag har allt lite roliga planer för den tutten med....vänta bara! *hahahaha*
Så det blev tårta och vi drack någon öl/cider till och pratade ett bra tag!
Mycket larv och väldigt, väldigt roligt hade vi! *gillar*
*pillepill*
*Hahaha...sån störtskön brud*
.
Så vill nu bara passa på att säga TACK till alla er som var med och sponsrade för att göra den här dagen möjlig överhuvudtaget! *love you*
Och TACK till mammorna, Claes, Juliette, Theodor, Emilia, Tine, Harald, Märtha och lilla Emil för att ni ville och kunde vara med och fira min älskling på hans 30 års dag!
Både jag och han uppskattar det jätte mycket! *thank you*
Trist att ni andra inte kunde vara med....men det kommer fler gånger! (Jag fyller ju 30 med...om ett par månader) *hahaha*
Ni får ta igen det då! =D
.
Det här var i alla fall min älsklings dag och jag hoppas att han är nöjd och tillfreds...vilket jag tror han är!
Jag gjorde mitt bästa och har slitit som ett djur.....allt enbart för att JAG ÄLSKAR DIG gubben min! =P
.
Nu ska jag ta en cigg för att planera dagens inlägg som blir om nutid istället för dåtid! *hehe*
Men jag hoppas ni fått ett "hum" om hur hans dag firades och att ni uppskattar bilderna!
Och ni får jätte gärna komma med kommentarer!
*Kram till er alla från en lycklig tjej...som numer är "lammkött"*
*ASG*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Älskade "lammkött" ,

helt underbar och rolig kväll. Den lyckades du verkligen med, roligast var nog Andreas min när han såg tårtan. Oah ja som du skrev, din tur nästa gång,hihihihihihi. Kram o älskar dig.

Postat av: Nina

Tack mamma!

Skönt att ni gillade den!

Hihihi.....ja visst är jag ung! =P

Men men....mindre än 8 månader får jag njuta av det...sen blir jag gammal gumma enligt Theodor! asg Han är för go! =)

Ja det blir väl det!

Älskar dig med!

Kramizar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback