Tårtan klar!


ÄNTLIGEN!!!
Det tog sin lilla tid, men det var det värt! *allt för mina barn*
Och så hade jag faktiskt riktigt kul under tiden! =P
Tänkte ni skulle få se bilder på den....inte så jätte märkvärdigt men jag är ju nybörjare med detta så förhoppningsvis tycker jag det är kul även i fortsättningen och min "talang" kommer väl då utvecklas! *kan man hoppas i alla fall*
*1:a botten med chokladsmörkräm och skivad banan*
*2:a botten med vaniljkräm och lite jordgubbssylt*
*Grädde, grädde...bara vanlig grädde!*
*Rosa jordgubbsmarsipan med utstansade fjärilar i två olika storlekar....skrivit med ätbar gelé och så självklart ätbart lila glitter över hela tårtan....lila är hennes favoritfärg*
*Här kommer en till...på den här syns raden av ätbara pärlor bättre....den går runt hela tårtan*
.
Så där ja!
Det var Emilias tårta!
Jag tror jag ska lägga ut bilden på hennes och makens tårtor på facebook också....för de som inte läser min blogg! =)
.
Nu ska jag fortsätta här hemma. Blir att ta tag i disken och torka av lite sen ska jag väl läsa lite grann....om mitt huvud vill vara med! =P
*Hej så länge*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelika

gud va fin hennes tårta blev ju.. tänk va duktig du är trotts att du inte trodde det... Kanon fin kramizar

Postat av: Nina

Tack vännen!

Ja lite kan jag...men den här var ju enkel jämfört med makens! =P

Kramar tillbaka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback