Trötta familjen...


Har precis nattat min lilla tjej...och hon somnade typ 3 gånger under tiden jag läste god natt säga, så med typ 1/3 del kvar av boken, så ville hon gå och lägga sig istället. *snuttan*
Inte ofta hon är så trött som hon varit idag. Och de få gångerna "njuter" man eftersom hon då är för trött för att vara livlig, energisk och envis! =P
Hon somnade t.om på bussen in till stan, när vi var på väg hem från Sandra. =)
Jag känner mig minst lika trött. Dagen har varit fullspäckad, men trevlig, och nu fram emot slutet så har jag varit tvungen att hålla mig sysselsatt med det ena onödiga efter det andra för att INTE somna ståendes eller sittandes. *fniss*
Och tröttheten har nu gett mig huvudvärken tillbaka, och med tanke på att jag haft det nästan varje dag den sista veckan så tog jag precis panodil och hoppas den släpper innan jag lägger mig så kanske jag sover bättre! *hoppas*
Nu ska jag nog sluta skriva här och göra lite nytta här hemma så jag håller mig vaken en stund till. Delvis måste resten av barnaskaran lägga sig och så måste David komma hem från sin träning!
*See you later...*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback