Trötter!


Nu har lillsnuttan gått och lagt sig och de andra två ska snart lägga sig de med!
Har suttit i telefon med Catherine och fått en MASSA bra tips och recept på godis och liknande till Emilias kalas och det verkar gott och enkelt alltihopa!
Så TACK så jätte mycket för din hjälp! =) *uppskattar det massor*
Tyvärr blir det nog lite mycket, så nu ska jag välja ut favoriterna och se vad man ska hitta på...ska i alla fall handla lite vilken dag som helst så kan jag sen börja med det som kan förvaras i kyl och frys ett bra tag innan! Har ingen lust att stå med allting samma vecka då även min make fyller år...hela 30!! =P
Så det måste ju firas det med! =D *oavsett vad han säger*
Men de planerna vill jag inte avslöja här då risken finns att han går in och läser....dock är den VÄLDIGT liten men ändå! =P
Så jag får lov att berätta om allt det EFTER hans stora dag!
Nu ska jag snart ta kvällen med och då blir det att fixa lite med mina naglar samt slappa lite framför tv:n då jag känner mig väldigt trött i kropp och huvud just nu!
Så jag längtar tills klockan är så pass mycket att jag kan gå och sova! Behöver nog en tidig kväll inför morgondagen....det är ju trots allt ett par veckor sen man var tvungen att gå upp så tidigt! *längtar redan till nästa gång*
Nu avslutar jag här för idag och tar kvällen då de mellersta barnen ska lägga sig nu, David dröjer nog inte länge innan han lägger sig heller! =P
Hoppas på att kunna få en snabb kram och lite snabbmys av älsklingen innan han lägger sig med! *gött*
Jag önskar er alla en god natts sömn med underbara drömmar och att ni vaknar utvilade och pigga för en ny vecka med nya aktiviteter och utmaningar!
*Sussa sött och kram*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback