Yes! =)


Nu är Juliette hemma och Theodors kompis har gått hem....så man kanske kan få till lite mys trots allt....ska fråga dem nu, för nu kommer de upp...så vänta lite....
.................     .....................        ...................        ............        ........        .......     ....
YEEEESSSS....vi ska ha fredagsmys! Blir sent, men va fan, skit samma! Det är fredag och de är lediga, maken jobbar sent och jag har tråkigt! =P
Visst de två yngsta (som fortfarande är vakna) kommer sova långt innan filmen är slut...men det struntar jag i....då väcker jag dem och skickar dem i säng....och fortsätter själv! =P
Nu är de i vardagsrummet och ska välja film....det är svårt då pojkarna gärna ser en "vanlig" film medan Juliette vill se barnfilmer. Inte alltid så lätt för dem att komma överrens! *stackarna*
Så det är väl snart dags för mig att plocka fram och allting så vi kan krypa upp i mörkret i vår underbart goa soffa och bara mysa! *gillar*
Just ja.....jag är så fruktansvärt glad!
Min mamma ringde tidigare och berättade att teatern "Evigt ung" ska köra 2 månader extra med massa föreställningar....så jag var ju bara TVUNGEN att gå in och kolla om det fanns biljetter kvar!
(Har försökt boka två gånger tidigare men det har varit slutsålt hela tiden).
Men nu fanns det biljetter! Jag var så lycklig så jag var tvungen att boka. Så nu ni mina kära vänner har jag verkligen något roligt att se fram emot!
För lördagen den 28 maj kl 18 kommer jag sitta på värmlandsteatern med min älskling och kolla på "Evigt ung"!!!! ÄNTLIGEN!!!! *längtar så jävla mycket*
NU...ska jag plocka fram allting och mysa! Men önskar er alla en fortsatt trevlig fredagskväll vare sig ni sitter själva, festar eller myser med familj, partner eller vänner! =)
.
*CIAO*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Älskade dotter,

kul att man kan vara till nytta ibland....=))

Postat av: Nina

Visst är det! =P

Älskar dig! PoK


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback