Ingen bra start...


...alls på den här dagen. *snyft*
Delvis sov jag skitkasst inatt och så försov jag mig nu på morgonen. Och sen när man tar fram kakor från frysen inser man att "någon" (jag vet exakt vem) har gått och ätit upp nästan alla ur ena och hälften ur andra.
Jaja....jag vet mamma....du behöver inte säga något....så skratta på åt mig! =P
Men jag blir så besviken då mina barn äter praktiskt taget kakor, glass och sånt varje dag....eller åtminstonde 4-6ggr varje vecka. Så jag tycker inte de behöver ta det som jag lagt i frysen.
Men jag antar att jag får igen för mina egna synder!
Sen att Emilia springer runt och slår Juliette och hennes kompis Josef hela tiden gör inte dagen bättre. Den ungen driver mig till vansinnet då hon nu höllt på så här konstant i en månad. Varje dag och praktiskt taget hela dagarna. Och jag får henne inte att sluta! Vilket inte är så konstigt då hon struntar i ALLT jag säger till henne och bara är uppkäftig! =(
Idag kan jag lova er att det är en sån där dag när jag bara vill sätta mig i ett hörn och gråta! Gråta lite till och bara skita i precis allting! =(
Men men....det kan jag inte och har heller inte tid med det, så bara att bita ihop och hoppas att min stubin håller resten av dagen.....och resten av sommaren! *blää*
För första gången NÅGONSIN sen jag fick barn ÖNSKAR jag att sommarlovet var över och barnen tillbaka på dagis och skola! *suck*
Och det känns jätte pissigt och fruktansvärt elakt!
Men just nu kan jag inte hjälpa det....och ska de alla bråka med varandra och mig hela sommaren lång så kommer inte den känslan försvinna heller. *snyft*
Nä...skiter i detta nu!
Hoppas er dag började bättre än min och jag hoppas ni får en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback