Theodors tid!


Onsdagen började lite små trist då barnen startade dagen med att bråka med varandra och bara skrika hela tiden. Så jag satte dem för frukost och under tiden "stängde" jag in mig i badrummet (och försökte stänga deras ljud ute) och rensade, plockade undan och städade hela badrummet! *känns såååå skönt*
Sen höll de sig rätt lugna och vi kunde ta dagen som den kom, detta innebar matlagning och sen disk och tvätt...allt det där vardagliga som man behöver göra.
Sen kom Theodor hem och David åkte så resten av dagen bestod av lite mer bråk mellan barnen samt en pratstund med pojkarnas faster, vi drack chaithe....alltid kul att prova nya saker! =D
Sen skulle hon åka för att ta med min mamma och David till systemet och självklart lyckas Juliette "fjäska" in sig så hon fick följa med Emma....så de var iväg en stund och sen åkte de och badade ett par timmar. *kul för henne*
Jag passade då på att rensa och ordna nere i duschen så det ser helt okey ut efter barnens nedstökande! Dock lär det inte hållas fint speciellt länge! *suck*
Sen kom eftermiddagen och Malin och jag fick oss en stund med massa tölande, och sen var hon gullig och passade Emilia en liten stund medans älsklingen körde ner mig och Theodor till SF då vi ÄNTLIGEN skulle se den sista Harry Potter filmen! *loved it*
Och jävlar vad bra filmen var och fasiken vad nedstämda vi är över att det inte kommer några fler! =(
Vi verkligen älskar Harry Potter filmerna och jag önskar att det kom fler så vi kan se ännu mera, men nu får vi nöja oss att se dem hemma i soffan om och om igen! =P
Till bion köpte vi "lite" snacks: var,a snacks, dricka, cashewnötter och Theodor köpte en påse med surt: gott och blandat och jag själv valde en påse med kina puffar! *mumma*
Så jösses vad vi svullade inne på bion så det var skönt att komma ut i friska luften efter detta! *hahaha*
Sen blev det en promenad till Pressbyrån då jag misstänkte att jag var tvungen att ladda busskorten, men jag misstänkte fel, så istället satte vi oss och väntade på bussen hem...i över en halvtimme! *not fun*
Men vi pratade och disskuterade filmen och vi var båda lika nöjda!
Sen när vi kom hem gjorde han sig iordning för natten och gick ner på rummet, och som jag skrev i det tidigare inlägget så satte jag upp dekorer på köksskåpen, och precis när jag var klar med detta så kom Theodor upp och petade öronen eller liknande så vi hamnade på altanen i en lång pratstund om filmen, gamla filmer, köket och den kommande ommöbleringen i lägenheten! Han längtar riktigt mycket tills den är klar! Och jag kan ju erkänna att jag också längtar! *fniss*
Sen var klockan redan halv 1 och vi gick och la oss! *gött*
Hade dock väldigt svårt att somna och älsklingen låg och pratade i sömnen och "puttade" på mig så under hela natten sov jag bara 30 min i stöten innan jag blev väckt igen. *skit jobbigt*
Men men....det gör inget! Jag var nöjd över dagen och att se Theodor så glad och nöjd så jag hade nog kunnat ta praktiskt taget vad som helst just då! *asg*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback