Åter regn! =(


God morgon på er!
Fredagen är här och har lite mysplaner för kvällen, och självklart regnar det bara för det! *suck*
Men men....som tur är kan planerna utföras inne likaväl som ute! *tji fick vädret*
Men lite tråkigt då det var så himla fint väder igår, så jag hoppas solen och värmen hittar tillbaka snart och då är här för att stanna längre än en ynka dag! *typsikt svensk sommar*
Jaja...det blev jävligt sent igår...eller om man ska säga tidigt (beror på hur man ser det)! =S
Syrran och jag gick ju ut på en nattpromenad med Compis, den skulle vara kort från början...typ 5 min eller liknande, men slutade med att vi var borta i ca 1 timme, så vi var inte inne igen förrän vid 3 tiden! *hehe*
Hon gick då och la sig, själv kollade jag runt lite på datorn, och fastnade fram till halv 5, då lyckades jag pallra mig in i sängen, men somnade dock inte förrän närmare halv 6! *ops*
Och upp nu vid 8.45! *hahaha*
Så lillsnuttan gav mig sovmorgon, dock vet jag inte hur länge hon varit vaken, men att jag inte sov fler timmar i natt är ju enbart mitt eget fel! *hahaha*
Men trots detta känner jag mig väldigt pigg, så vi får se hur pigg jag är om ett par timmar när man "jobbat" lite hemma och barnen börjar bli varma i kläderna! *hehe*
Idag blir det nog relativt lugnt...
Antar att jag ska börja med frukosten om en liten stund, sen blir det för oss att åka och handla då det börjar eka rätt tomt i kylskåp och skafferi, förstår inte var all mat vi handlar tar vägen!?!? ;P *trist*
Sen måste jag ju packa upp alla varor samt ta reda på den rena tvätten (som snart är klar).
Efter det blir det att städa undan lite här hemma innan jag gör mig själv iordning och redo för att möta dagen!
För kl 14 kommer Sofie på en fika, då ska vi planera midsommar! *kul*
Ska väl se om jag hinner baka något innan dess, eller om jag blir lat och köper något. Eller struntar i det helt och det bara blir kaffe!?!? *märks*

Senare i eftermiddag kommer väl syrran tillbaka (hon ska hälsa på vår morfar) och då blir det att fixa lite gott till kvällen! *sweet*
Sen kommer underbara Anna-Karin med sina döttrar med! *fun, fun, fun*
Så ikväll ska jag unna mig lite vin! Det ska bli riktigt gott!
Så antar att det kommer bli en rätt bra helkväll igen! *underbart*
Det är så himla kul att ha syster här! Jag önskar verkligen vi träffades oftare! MYCKET oftare!
Men men.....det kanske kan bli en förändring på det! När nu min syster kan låta bli att jobba så mycket! *fniss*
Nä! Jag ska ta och plocka lite, och kanske börja städa lite så jag slipper göra allt efter vår veckohandling sen....jag gillar att vara effektiv och få undan allt som ska göras så snabbt som möjligt. Desto mer frihet har man ju under eftermiddagen/kvällen! =D
Men jag hoppas ni får en riktigt bra dag trots det tråkiga vädret! Och att ni gör det bästa av det! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback