Dags för lekträff!


Nu är dagisfröknarnas presenter klara!
Till skolbarnen är jag endast klar med korten. Tog inte så jätte lång tid, men tillräckligt för att jag skulle hinna tycka det är tråkigt. Så tur skolbarnens inte måste vara klara idag! *hehe*
Så här blev i alla fall korten!
Och som present till alla fröknaar har jag köpt rosor och en varsin chokladpralin, den ser ut som en cupcake och är inköpt på kardemumma! Jätte söta!
Så här blev i alla fall slutresultatet!
Inte jätte nöjd då ett kort gick sönder och snörena ville inte alls göra som jag ville. Men samtidigt så känner jag att det inte spelar någon roll! Det är väl trots allt tanken som räknas!?
Nä!
Nu ska jag ta Zorro och gå ner till Elle för lite kaffe och bulle innan jag lämnar honom där så han och Stella kan leka några timmar.
Under den tiden ska jag passa på att packa lite mer samt fixa med sådant som bara är jobbigt med en jäkla grind i vägen hela tiden! =P
Ha det gött!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback