Det blev en...


...lång dag!
Delvis beror det på att avslutningen tog mycket längre tid än vi hade räknat med samt att resan tog ca 2 timmar längre pga sömnbrist, vovve och felkörningar (jäkla ombyggnader i GBG)! *hahaha*
Avslutningen var lite tråkig, men samtidigt lite kul då de hade två killar som rappade i år samt lite dansuppvisningar. Och det har de inte haft förut.
Men tyvärr blir man alltid lika besviken när de ställer barnen framför scenen i halvring, med ryggen emot familjerna. Så som alla andra år ser man inte ett jävla skit!!! Fattar inte varför de inte radar upp dem emot publiken så man kanske har en chans att se sitt/sina barn samt det de gör!?!?
Sen hade de fruktansvärt dålig volym på mikrofonerna, eller för högt på musiken, så man hörde knappt något av deras sånger då musiken tog över och många barn sjöng lite lågt.
Så jag hoppas de gör det bättre snart. Funderar starkt på att ta upp detta med skolan, då jag vet att jag inte är ensam om att tycka så här!
Jaja....fick någon bild i klassrummet på Juliette, tyvärr ingen på Theodor! =(

De delade även ut diplom till den klassen som hade sålt mest majblommor och till den eleven som hade sålt mest majblommor! Skit kul!!!
Theodors klass hade sålt flest blommor av alla på kronoparksskolan och Elles son Emil hade sålt flest majblommor som enskild person! *hejja*
Så N4: Grattis till ert engagemang! Ni har jobbat riktigt bra! Och till Emil: BRA JOBBAT!!!!
Efter själva avslutningen gick vi till klassrummen för att låta barnen dela ut presenterna. I juliettes klass delade de ut extra diplom. För medverkan i majspringet, för läsåret samt för insamlingen av alla ljushållare under året som gått!
Juliette hade samlat in väääldigt många ljushållare, så hon fick en present av fröknarna. Tyvärr hann vi inte fotografera den innan vi åkte så får fixa det när vi kommer hem! *jätte bra jobbat tjejen*
Innan vi lämnade Karlstad såg vi ett hus på väg! Det var lite roligt och det såg faktiskt rätt mysko ut!
Sen frågade Emilia om vi var framme snart ett X antal gånger. Första gången innan vi kom till Grums ens! *hahaha*
Så tacksam är jag över att Juliette inte frågade en enda gång! Utan hon frågade var vi var i väntan på en ort hon känner igen för att veta ungefär hur långt det är kvar! *duktig tjej*
Och tjejerna pratade med normal röst hela resan samt delade med sig av sakerna och godiset. Och bäst av allt var att de inte bråkade/tjafsade en enda gång! Så tack mina älsklingar för en väldigt lugn och trivsam resa! *love you*
Zorro skötte sig också fint. Gnällde lite i  början, men gav sig snabbt. Sen fortsatte han så varje gång vi satte in honom i buren efter en paus. Men han slutade lika fort!
Men han är lika söt som vanligt. Dålig bild dock, men det är inte lätt när man sitter snett framför och bilen inte går lugnt och jämnt! *hehe*
Jaja...nu är vi framme, kom fram för mer än en timme sen. Barnen har ätit lite smörgås och nu äter lillkillen sin kvällsmat med!
Så älsklingen ligger nu och vilar då han varit vaken i över 27 timmar! Men jag måste berömma honom då han varit på ett strålande humör trots sömnbrist. Och att han hållt skenet uppe och vi tog många pauser när körningen blev jobbig för honom! Bra kämpat älsklingen min! Love you now and forever!!!! *heart*
Jag har även "precis" pratat med Elle för att kolla hur det gått med pojkarna, och det hade gått bra! *skönt att höra*
TACK underbara du för att de kunde vara hos dig! Jag uppskattar din hjälp MASSOR! Och längtar tills vi ses igen! *kramar i massor*
Sen har jag suttit på balkongen och njutit av det strålande solskenet som sprider sig här i Göteborg! *underbart*
Ännu mer underbart är det efter att jag fick höra av Elle att det är mulet där hemma! Avundas er inte! *fniss*
Men nu ska barnen förlja med sin farmor ut med vovven och jag ska avrunda här för att kolla fejjan lite innan jag stänger ner för stunden!
Ska ju se Talang sen, och kommer antagligen komma in och uppdatera er om vinnaren! Självklart hoppas jag mest på Rasmus eriksson! Men många av de som är med i finalen är super duktiga så det kan inte bli speciellt fel! *peppar, peppar*
Men jag önskar er alla en super bra kväll! För det ska jag ha med sällskapet av svärmor, älsklingen och barnen till Talang med vitt vin och räkor! *super mumma*
Hörs mer senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback