Facebook tävling!


Hej alla läsare!
Såg en väninnas blogg och hittade då en tävling på facebook som de flesta, som har någon som står en nära, kanske vill vara med i!
Det är en tjej som kallar sig: "Whopsydaisy" som har en hemsida där man kan beställa jätte fina smycken, med olika texter mm....de görs direkt för dig efter din beställning!
Men det jag vill komma till är att hon har ett superfint namnsmycke, som jag själv vill beställa men inte hunnit ännu, och det kan man nu vara med och tävla om på facebook!
Ni kanske vill testa er lycka??
Jag tänker göra det! =)
Tävlingen hittar ni i alla fall här:
http://www.facebook.com/pages/Whopsydaisy/154323844620599?sk=wall
Kanske en liten bild på smycket??
Så här ser det i alla fall ut!
Jag hoppas ni har turen på er sida så önskar er självklart LYCKA TILL!
*Kram*


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

superfin blogg! :D

haft en bra onsdag? (:



KRAM!

Postat av: Nina

Tack så jätte mycket! :)

Dina ord värmer verkligen. Oja! Min onsdag har varit riktigt bra! Hoppas din varit det med!?



KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback