Filmmys!


Det var det verkligen!
Älsklingen och jag kröp upp bredvid varandra i soffan och killade varandra på armarna samtidigt som vi kollade på en film som heter: "The hit list" och åt lite popcorn! *mumma*
Filmen var en riktigt bra action/thriller så jag kan lätt rekomendera den till er som inte redan sett den!
Men nu är klockan rätt mycket och då ett av barnen ej haft skolavslutning ännu så kan jag inte gömma min väckarklocka riktigt ännu, vilket innebär att den ringer för att väcka mig senast 7.45 imorgon. Men misstänker att lillsnuttan väcker mig innan dess,
Men i fall hon tar sovmorgon så är det lika bra att lägga sig så man får lite sömn i alla fall! ;)
Så med detta vill jag än en gång tacka er för att ni läser min blogg och gör det roligt för mig att skriva om min vardag och om allt och inget....typ. Och jag hoppas ni får en god natts sömn och vaknar riktigt utvilade imorgon för allt vad ni har inplanerat!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback