Good morning!


Varit vaken en stund, men suttit på facebook och lekt lite, samt rensat massa gamla mail. *skönt*
Tror jag kommit in i någon rensningsperod nu så antar att det är lika bra att passa på...känslan brukar inte vara speciellt länge. *fniss*
Såg också att min älskade syster är på väg till Karlstad snart! Guuud vad gött och jag hoppas verkligen att hon har lite tid över för att träffa mig den här gången, och självklart barnen. De saknar henne massor! *love you*
Idag har jag inte mycket inplanerat. Blir att tvätta och sen små städa lite...som alla andra dagar. Skulle behöva städa riktigt ordentligt. Men det är sååå tråkigt och även om jag är ett städfreak (som många av mina vänner kallar mig) så tycker jag det är tråkigt, men kan bara inte låta bli! *suck*
Tänk vad skönt om jag kunde strunta i det mellan varven, som de flesta andra gör, och bara njuta en hel dag, eller två, av barnen och det underbart fina vädret. *gött mos*
Antar att vädret är tack vare alla goa läsare som höll en tumme med mig under natten. ;)
Jaja...vi får se vad dagen har att erbjuda. något ska man väl kunna hitta på....det gör jag alltid, så inget annorlunda idag. =)
Har inget mer att skriva, så ska ta och gosa lite mer med Emilia inne i soffan framför barnkanalen. *fniss*
Ha en riktigt bra dag i detta underbara väder!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback