Helt förstörd!


Fy helvete vilken jävla dag...rent ut sagt!
Barnen har bråkat (alla fyra) konstant med varandra. De gapar, skriker, sparkas, slåss, retas, säger till (som en förälder), gråter o.s.v.....
Just nu är jag så trött på dem att jag vill skrika....mitt huvud dunkar av alla bråk och jag känner ett illamående sprida sig genom magtrakten!
Det är så himla tråkigt....och jag hoppas verkligen de är på bättre humör när de vaknar imorgon!!!
Om inte så kan jag villigt erkänna att det kommer vara väääldigt skönt att bara ha två barn hemma den här helgen!
Det tråkigaste och jobbigaste är att det varit så här hela jävla veckan! Och just nu har de bråkat sönder mitt tålamod så stubinen är väldigt, väldigt, VÄLDIGT kort just nu! *bäst de passar sig*
Jaja...nu har jag skällt av mig lite om barnen och dagarna som varit. Vissa dagar är tuffa och familjelivet är verkligen ingen dans på rosor. Och den som försöker påpeka det vet inte vad det handlar om och lever i förnekelse! *ler*
Men men....dagen....vad kan jag berätta om den?
Älsklingen har jobbat och resten av oss ringde hit mamma, så vi tog vår bil ut till Ängebäck och plockade jordgubbar! Blev inte så mycket och så dyrt som jag trodde då det bara blev 3,5kg och kostade 202kr! *gött*
Men det kommer väl förhoppningsvis räcka ett tag i alla fall! =P




Sen blev det förbi Ica på haga innan hemgång....då Elle hade berättat att man kan köpa chili cheese toppar där och fritera hemma! Så jag var ju bara TVUNGEN att köpa...så jag kan gotta mig någon kväll! *mums*
Sen blev det lite annat.....dock bara onyttigheter....då vi köpte pizza, kakor och ostskruvar! =S
Men men...det är sommarlov och midsommarhelg, så antar att det är okey att unna sig lite extra och vara "lite" onyttig! Man kan ju inte alltid vara duktig och ibland behöver man bättra på kärlekshantagen man har. Vore ju skam om de försvann! ;P
Sen blev det hem och slänga pizzor i ugnen på löpande band för att få i oss mat, då jag själv började bli väldigt illamående och barnen var hungriga. Jag var så hungrig att jag "små åt" upp nästan en hel påse med ostskruvar i väntan på pizzan (oops). Sen bjöd mamma på kladdkaka, som hom köpte, och grädde! *mumma*
Och efter detta var jag så mätt att jag inte visste var jag skulle ta vägen! Men men....gott att känna sig mätt med då jag de senaste kvällarna varit så dålig på att äta kvällsmål att jag somnat hungrig och vaknat ännu hungrigare! =(
Sen kom Anna-Karin för många timmar med prat, strax efter att hon kom åkte mamma hem! Tack för en jätte trevlig stund i jordgubbslandet och tack för det goda fikat mamma!
Ja, som sagt, så pratade Anna-Karin och jag i ett par timmar, då de blev kvar fram till 22.30. Så jag sköt på massor av grejer till sent!
Men det gör inget då vi hade trevligt och vi satt och lekte med våra mobiler! Kolla vilka fina bilder jag fick på barnen! *asg*
*DAVID*
*EMILIA*
*JULIETTE*
.
Sen när de gick så blev det för mig att betala alla räkningar. Så nu dras de från mitt konto redan imorgon och resten dras den 28:e. Så JÄVLA gött att ha det klart innan helgen och inför älsklingens lediga vecka. Så skönt att slippa tänka på det och bara njuta av dagarna! *love it*
Sen blev det att plocka undan, ställa in i diskmaskinen, ta fram kyckling mm inför morgondagens grillning samt marinera kyckling och kött. Sen blev det att sätta igång diskmaskinen och prata lite med min älskling angående nästa fredag! *längtar*
Och nu är jag klar med allt. Och jag kan lova att min rygg är rätt trött nu med....trots att jag inte böjt mig eller lyft tungt idag. Men antar att det kommer göra ont lite här och var så fort alla spänningar efter barnens bråk släpper och man kopplar av! *usch*
Men men....bara att bita ihop och försöka få lite sömn så man är pigg och glad inför morgondagens midsommarfirande! *kul*
Hur har er dag varit då? Gjort något roligt eller några bra tips att ge på saker som man kan hitta på som inte kostar alldeles för mycket?
Vill göra så mycket med barnen nu när de är lediga och det är sommar, men man har tyvärr inte råd med allting...och vill man göra mycket så får man hitta alternativ! =)
Så snälla ni....kom med tips och förslag! Jag skulle uppskatta det massor!
Men nu ska jag ta en sista cigg och sen krypa ner i sängen och glo lite på tv....innan jag somnar med näsan i tangentbordet! *fniss*
Så önskar er en fortsatt trevlig kväll och jag hoppas ni får sova gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback