Lång natt!


Ja natten var riktigt lång, jag sov inget bra alls och vaknade flera gånger, plus att jag vaknade när älsklingen gick upp och sen vaknade jag halv sex av Emilia och hennes pladder och tjafs. *suck*
Så idag blir det nog inte många knop....
Nu är kaffet klart, och jag tänkte mest hoppa in och önska er alla en underbar dag i vårt soliga och fina väder, i väntan på att Elle och lilla Linnea ska komma på frukost och lek! *gillar*
Sen vet jag inte vad som händer resten av dagen. Blir i alla fall det vanliga med städning och matlagning. Och ikväll är det dags för Talang! *yes*
Nä...ska ringa mamma nu när hon "äntligen" satt på mobilen! *fniss*
Sen blir det frukost och prat med Elle! Så ha det så gött!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback