Lång och varm dag!

Sitter nu ute med Juliette, och pojkarna kom precis ut de med, och vi bara njuter av kvälls solen och att det börjar bli lite svalare ute. Inte mycket, men det räcker för att orken ska hitta fram! :-D Älsklingen sitter och kollar på klipp på datorn i väntan på att vi ska få barn i säng och resten ner på sina rum. Och när det händer ska vi krypa upp i soffan, med balkongdörren öppen, njuta av lite svalka med filmer. Det ska bli riktigr skönt! Men kort och gott så har dagen varit lugn. Lagat lite mat, suttit ute, vilat lite middag och sen har jag lämnat kläder till en grannes dotter! Snart måste jag packa lite inför imorgon. Då ska älsklingen och jag åka till Dömle Herrgård för ett dygn helt själva. Bara vara och njuta av varandra! Och när man tänker efter så insåg jag att vi aldrig, inte en enda gång på våra 10år tillsamman har åkt bort, på hotell, öcer en natt! Så jag ska verkligen passa på att njuta och göra det bästa utav det. Och kort och gott så har vi verkligen gjort oss förtjänta av det! :-D Men innan vi åker blir det en tur till bergvik för att inhandla kylbalsam på apoteket och se om vi kan hitta en ny mini surfbräda till grannens dotter, då mina två mellanbarn lyckades ha sönder dwn idag! *suck* Får hoppaa att det finns någon. Annars kommer det kännas väldigt pissigt. Nä ni. Sitter på mobilen och bloggar. Och då deg varit en tråkig dag så har jag inte så mycket att skriva. Sen är det lite små jobbigt att skriva från mobilen. Så lika bra att avsluta och önska er alla en trevlig kväll! Och ursäkta stavfel! ;-)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback