Lite trötter!


Nu har besöket åkt hem! Tack för ert trevliga besök Nettan! Jag hoppas vi ses snart igen!
Och fan vad det öser ner ute. Man kan ju börja fundera på hur det ser ut med sommar, värme och sol egentligen!?!?!?
Jaja...förhoppningsvis kommer det inte vara varannandag principen hela sommaren! *hoppas*
Nu kommer snart Malin på kaffe....ska bli gott med en kopp! Sen ikväll vill jag bara slappa, äta något och ta det lugnt!
Jag känner att det behövs då jag gjort så pass mycket idag! Så lite vila borde jag kunna ta för mig under kvällen! Men det blir först efter att man fått lillan i säng, och det är en jävla procedur för det mesta! *fniss*
Nä...kanske ska ta och slänga på lite kaffe innan Malin kommer, sen måste jag messa älsklingen och Anna-Karin med, för senare måste jag ringa Elle! =)
Har lite mer tvätt att ta hand om med...men det hinns då det är några timmar kvar på den här dagen med! =D
Hur har er dag varit då? Har ni hittat på något roligt?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback