Mulen morgon!


Shit!!!
Jag glömde totalt bort att blogga igår, trots att jag egentligen inte gjorde någonting alls. *suck*
Vi åt frukost, lekte lite med datorn och sen åkte min kära syster. Det har varit så jävla kul att ha henne här och jag längtar massor tills jag får träffa henne igen! *bamsekramar till dig*
Sen när de hade åkt pratade älsklingen och jag lite, och det slutade med att vi åkte till elgiganten och köpte ny mobil till mig! =)
Äntligen!!! Jag har velat ha en ny jätte länge då jag inte var riktigt nöjd med min. Visst, den var riktigt snygg, lätt att hantera och lära sig, men kameran var rätt kass och den klarade inte av allt det som jag ville göra.
Men den jag har nu klarar av det och MYCKET mer, så antar att det kommer ta en vääääldigt lång tid innan jag lär mig den ordentligt. Tur man har Agda! ;)
Jaja...jag köpte i alla fall en SonyEricsson Experia Arc! *sweet*
Och Juliette blev då lika glad eftersom hon fick min gamla touch mobil! *varsegod älsklingen*
Så här ser den ut (för er som inte minns och för er som inte sett den):
Sen var det kört!
Jag lät älsklingen laga mat (så jag kunde leka med min mobil) och sen åt vi, efter det var jag fast i mobilen med att leka, spela, kolla fejjan och ladda ner olika appar! *asg*
Snacka om att bli en mobilnörd riktigt fort! Nästan lite skämmigt! Men man fastnar på en gång! Det är sjukt men det är samtidigt sant!
Jag vill inte släppa mobilen då jag kan göra så mycket med den och samtidigt har så mycket kvar att lära mig! *asg*
Undrar hur den här sommaren kommer att sluta...om den börjar så här!?!? *hahaha*
Jaja...jag får vänja mig vid att vara en nörd i android världen jag med! ;)
Men jag lät mobilen vara ett tag igår i alla fall då jag umgicks med underbara Elle en stund och passade Anna-Karins dotter på kvällen och vi såg en film efter 21. Skit bra film!!! Skulle lätt kunna se den igen! =)
Den hette i alla fall "No strings attached"!
Nä...har ju inget att skriva då jag inte har gjort något. Så istället för att "babbla" er trötta på mig så avslutar jag och gör lite nytta istället (om jag kan slita mig från mobilen) och så återkommer jag så snart jag hinner! *fniss*
Hoppas ni alla får en riktigt bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback