Någorlunda lugnt!


Nu har Elle och Nicke åkt, efter många timmar med tjat (från barnen) och kaffe samt en underbar frukost ute! *nice*
När de gick så fixade jag med tvätten och fixade mat, bjöd även Harald och barnen på lunch! Inget märkvärdigt utan bara köttfärs och makaroner med hård smörgås till. Men de svälter i alla fall inte! *hehe*
Sen blev det dammsugning, hänga tvätt och tvätta en maskin till. Jag har även satt igång diskmaskinen så nu dröjer det nog bara en timme tills den är klar och kan tömmas!
Så det enda som återstår är att skura köksgolvet innan kvällen kommer. Men det är ett par timmar kvar så det hinns med! =)
Så resten av dagen ska jag nog tillbringa ute i den underbara värmen och bara njuta av lugnet! Lika bra att passa på så länge det varar! Man vet ju aldrig när det tar slut och man "kastas" in i bråk och oväsen!
Men jag hoppas ni har en bra dag och att ni alla passar på att njuta av vårt fina väder!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback