Nu måste....


....jag sätta mig och ta det lite lugnt så jag får en chans att äta lite. Magen kurrar rätt fint!
Men jag har i alla fall varit ner till Elle och lämnat Zorro, för några timmars lek, och fick mig då en mugg kaffe och en bulle! *mumma*
Sen på väg hem började det regna, blev dock inte så mycket mer än några skvättar....*tyvärr*
Och väl hemma så har jag plockat undan i köket, vardagsrummet och inne i badrummet. Har även tagit fram och packat kläder åt Juliette, tömt diskmaskinen, vikt den rena tvätten samt messat med en väninna (som ska hjälpa mig med en frisyr till bröllopet i höst) och nu måste jag äta något. Har ju bara ätit en drickyoughurt, en bulle, en mugg kaffe och ett halvt glas cola än i dag. Min mage gillar det inte! Så får nog lov att vara lite snäll!
Sen vet jag inte vad det blir....har lite smått kvar att fixa med, sen måste jag hämta lillan 30 min tidigare idag då hon ska dela ut presenter, men en av fröknarna slutar tidigare än henne. Så det blev inga 5 timmar med lugn utan kort och gott bara 4 timmar! =P
Eller ja, lugn och lugn, det kanske man inte kan kalla det heller! =P
Ha det så gött så återkommer jag senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback