Nu natten!


Hann plocka lite, tillräckligt, innan Elle kom förut. Så vi byttes av! Hon passade mina barn medans Nicke skjutsade mig till Välsviken!
*Tack än en gång för skjutsen*
Sen blev det prat på altanen och sen kollade vi på en massa bilder som jag tagit! Sen åt hon tårta och så blev det cola och ostbollar och så självklart mer prat i soffan!
Så nu har vi planerat in en övernattning när min gubbe jobbar natt....då blir det en lång natt med massor av film och gott att äta. Vad vet jag inte ännu. Men kul kommer vi säkert att ha! Och lite knäppt! *fniss*
Nu är klockan en del. De två små har somnat och den äldsta kollar film medans den näst äldsta spelar kryss lådan.
Älsklingen har precis kommit hem från jobbet och sitter vid datorn. Och själv ska jag avsluta detta för att krypa i nattkläderna och göra mig klar för att sen slappa i sängen framför tv:n tills jag somnar! *så underbart*
Jag hoppas ni alla haft en riktigt bra dag och att ni får sova riktigt gott och drömma underbara drömmar!
Så ses vi mer imorgon!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback