Sent på dygnet....


...och jag är fortfarande vaken! Och det kan jag lova er att det INTE hör till vanligheten!
Men det är riktigt kul och det beror enbart på syrran då jag träffar henne alldeles för sällan och när vi väl ses har vi verkligen massor att ta igen! *saknat henne*
Men nu är hon här och hon kommer vara hemma hos oss tills på lördag! *underbart*
Kvällen har varit lite lång, men väldigt skön! Barnen har lekt järnet med Tony och lillan kom i säng först straxt före 21, så förhoppningsvis sover hon längre än till 6 imorgon bitti! *hoppas*
När hon hade lagt sig satt jag, syrran och Juliette ute på altanen. Syrran filade våra naglar samt målade och dekorerade Juliettes! *glad och en finare tjej*
Sen var det dags för mig att få barnen att äta kvällsmat, då klockan faktiskt var 22.30! *oj då*
Man glömmer tiden så himla lätt, och ofta, nu när de är lediga! *kanske inte jätte bra*
Men sen fick de faktiskt gå och lägga sig då de alla sovit borta, och då sover de inte många timmar alls! Så lite extra sömn dör de inte av, men jag kan lova er att de tyckte jag var väldigt elak....men det kan jag ta då man inte alltid kan vara snäll och gå med på precis allting de vill! *fniss*
Men efter en kort disskution gick de och la sig, de fick dock kolla på en film, så de slutade protestera och gjorde som jag sa! *uppskattade det*
När de hade lagt sig började syrran måla och dekorera mina naglar. Klockan var då typ 22.45, och vi var klara för ca 30 min sen. Så jösses vilken tid det tog, och det fick mig att minnas varför jag sällan gör sådana saker på mig själv! *hehe*
Men snygga blev dem!! *så tack syster*
Jag lovar att lägga in en bild imorgon, måste ladda batteriet på kameran först, då det dog när jag tog korten! *ops*
Hur har er kväll varit då? Något roligt ni kanske vill dela med er av? Eller något tråkigt? Bara hojta och skriv av er om ni känner för det! =)
Nä...ska avsluta och se om syrran vill prata mer eller om hon vill lägga sig....känner mig lite sleten efter den tidiga kvällens sysslor då jag fixade med all ren tvätt, städade badrummet (efter Emilias bad), tömde diskmaskinen, rengjorde bord och bänkar, bäddade rent i våran säng, städade undan i sovrummet och städade Emilias rum samt laddade tvättmaskinen inför imorgon! Efter det blev det att vattna alla blommor ute och lägga på överdraget på poolen så man slipper döda insekter mm i den imorgon. Och sen minskar det risken för att någon råkar trilla i den! *duktiga jag* =P
Inget sova just nu....blir en promenad med hennes stora hund Compis....mitt i natten....hahaha....det hör heller inte till min vardag att vara ute och gå vid den här tiden! Men det är så jävla skönt att göra något annorlunda! Det gör mig glad! =)
Jag hoppas ni får sova riktigt gott! Så återkommer jag mer imorgon! Natti Natti!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback