Snart tjejkväll!


Avslutningen för IES på Mariebergsskogen överlevde vi trots regn och kyla. =)
Väl hemma blev det för mig att ställa mig direkt vid spisen och fixa lunch. Och idag var jag riktigt glad över att jag hade valt en lätt lunch som bara tog mig ca 15 min att fixa! Och gott blev det! *tur*
Efter maten blev det att fixa med disken för att sen göra tårtan! Blev helt okey, men inte en av de snyggare tårtorna jag gjort. Men det kan inte alltid gå som man vill! Den smakade helt okey, så det är väl det som räknas mer än hur den ser ut! *fniss*
Så till tårtsällskap var mamma här med Ziva och så var Anna-Karin här med lilla Cassandra, och hennes dotter Therese....men hon kom tidigare! *alltid kul*
Elle skulle komma med, men sparade tårta till henne så får hon den sen, på det viset slapp hon springa flera gånger! =)
Så nu är kvällen snart här och det blir rätt lugnt tills Elle kommer för vår hederliga tjejkväll. Dock vet vi inte vad vi ska göra då det är slut på både DH och CT. =(
Så under sommaren får vi hitta på något helt annat! *undrar vad*
Någon som har några bra förslag? Skulle verkligen uppskatta det! =)
Jaja....jag har fortfarande inget direkt att skriva. Så ska väl avsluta och fixa iordning lite här hemma innan Elle kommer! Ska då få skjuts av hennes kille till Välsviken för att handla lite gott till kvällen! *TACK Nicke*
Sen får vi se vad det blir!
Har ni tur kommer jag in senare och uppdaterar lite, så ni får veta vad vi hittade på! Har ni otur så blir det inget mer inlägg förrän imorgon! =P
Ha det gött så länge!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback