Tidig kväll!


Barnen har sommarlov, men då det varit en helg med sena kvällar och väldigt lite sömn så blir det en tidig kväll idag så vi är pigga och glada inför Davids avslutning imorgon!
Så Emilia har lagt sig, sen ett tag tillbaka, men är lite vrång nu märker jag. Hoppas hon somnar snart! *håller en tumme*
David kollar på tv, men snart får han gå ner på rummet då jag ska ha tv:n en stund, i väntan på att Juliette ska komma hem.
Dagen flöt i alla fall på rätt bra. Jag gick och vilade förut, vilket slutade med att jag halvsov fram tills älsklingen skulle åka till jobbet. *trevlig man kan vara*
Sen blev det en lång stund på altanen med lite cola och massor av prat med Emma, som kom med sin lilla dotter på besök. Någon dag framöver ska vi grilla och ta en cider. Men vet inte riktigt när ännu! *kul*
Sen blev det en tur till stan med lillan. David ville stanna hos en kompis och detsamma gäller Juliette. Theodor har jag inte sett sen avslutningen i fredags! *saknar*
Så vi var inne på hm, lindex, glitter och sen subway, åhlens, burger king och till sist sibylla. Vi inhandlade trosor till lillan, en länning, scarf samt smycken och hårgrejor till mig. Sen blev det en varsin smörgås som vi intog ute innan vi köpte de älskade chili cheese topparna och skulle ha en varsin mjukglass....men tydligen var den slut så det fick bli att gå tillbaka till sibylla för att köpa en! *typiskt*
Sen gick vi till torget och satt vid fontänen och avnjöt glassarna i solen innan vi tog bussen hem. Men var så långt kvar tills 1:an skulle gå så vi tog 2:an och gick från kyrkan. *myys*
Sen kom vi hem, lastade in kassarna innan vi gick över till grannen och sa grattis då han fyller år idag. Han blev väldigt överraskad! *kul*
Och nu väntar jag mest på att få ta kvällen och bara njuta!
Känns som om det behövs då jag är väldigt trött och känner mig sliten. Så lika bra att ta en tidig kväll då det är slut med dessa under ett par veckor framöver! *hehe*
Hur har er dag varit då? Något roligt ni gjort eller som har hänt? Eller något tråkigt?
Nu sa jag ta tv:n från sonen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback