Aktiviteter!


Nu har vi varit hos tandläkaren med Emilia. Och jösses vad egensinnad hon är. Varför gapa och så när man blir tillsagd? Nej! Det gör vi efter tvång och man är klar och ska åka hem! *hahaha*
Labbet gick fort för min del. Behövde inte vänta länge och de tog bara ett rör. Tyvärr var sköterskan lite hårdhänt så nålen vickade till några gånger så nu är armvecket ömt och lite svullet. Men det går nog över rätt snabbt! *hoppas jag*
Efter detta åkte vi förbi pressbyrån så jag fick hämta ut mitt bokpaket. Så nu har Emilia fått tre nya böcker och jag en! *gött*
Nu har david gått för att hämta Emil då de ska åka med parkleken till orrholmen för några timmar med pimpelfiske. Och jag har precis städat hela köket, så nu är det fint, disken är borta och det luktar gott igen! *nice*

Så nu återstår en tur ut till Bergvik med barnen då Theodor vill kolla efter ett nytt spel till x-boxen och jag ska köpa leggins till Juliette, då hon behöver det till discot ikväll! =)

Sen blir det nog hem för att fixa mat och så ska jag se om jag kanske orkar baka något då vi under eftermiddagen får besök av Angelika och barnen! Det ska bli kul då jag gillar henne och barnen kommer jätte bra överrens! *gillart*
Nä....det här duger inte! Nu ska vi åka innan klockan blir alldeles för mycket! Men återkommer senare!
.
*Kramar till er*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback