Dålig på detta...


Det här med att uppdatera har inte gått så bra sista tiden...uppenbarligten.
Men tänkte jag slänger in ett liten inlägg innan jag ska natta lill tjejen.
Kan berätta att dagen varit väldigt lugn. Hade mamma på besök ett par timmar och vi var in till grannen en snabbsväng och kollade på ringen.
Sen har eftermiddagen mest gått. Har inte gjort någonting alls nästan. Tvättat en maskin med kläder, låtit Juliette baka och sen städat köket efter henne!
Tyvärr orkade jag inte baka några mini-cupcakes då jag haft huvudvärk hela dagen nästan. Den försvann en sväng men kom lika snabbt tillbaka igen! =(
Nu ska jag bara invänta kvällen och den kommer jag ta när jag nattat lillan. För då kommer underbaraste Elle och det är dags för våran tisdagskväll!
Och ikväll börjar en ny säsong med nya avsnitt av älskade och efterlängtade desperate housewives! Ska bli såå himla kul att titta på det igen! *sweet*
Men nu tar jag och avslutar för att få lillan klar och sen invänta min Elle. Men önskar er alla en trevlig kväll och så återkommer jag när jag får ett nytt tillfälle!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback