Davids fångst!


Hej igen!
Medans älsklingen gör iordning varma mackor till flickorna passar jag på att uppdatera om Davids pimpelfiske igår! (Vi äter mackor senare då ingen av oss är så hungriga än, eller inte jag i alla fall och han väntar för att vara snäll).
David lyckades få hela tre fiskar igår...och dessa har han självklart lagt i kylen i en plastpåse! *blää*
Och nu har jag tagit kort på dem och väntar på att få svar på om jag får kasta dem....för JAG tänker INTE rensa och göra iordning dem!!!! *vägrar*
Men det är jätte kul att han lyckades få fisk. Och han var så stolt då han var den enda som fick någon. Och då var de ändå rätt många som pimplade! *min son det*
Så David! Bra jobbat! Jag är jätte glad för din skull och jätte stolt över dig! Älskar dig!
Här får ni några bilder på dem....inte så bra då de ligger kvar i påsen, jag vägrar ta i dem, men man ser i alla fall fisken! =P
Ha det bra så hörs vi senare! För nu ska vi se snart filmen med barnen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback