Disco!


Nu är Juliette på väg till sitt efterlängtade disco! Och jösses vad hon är glad och uppåt! Jag måste medge att jag tycker det är så himla kul!
Sen hade jag riktigt roligt när jag gjorde henne iordning med hår, smink, smycken, kläder och naglar! Jag verkligen ÄLSKAR att ha döttrar!
Nu är det inte så att jag inte älskar att ha söner, men det är såååå himla kul att få göra tjejerna extra fina till speciella tillfällen! *love it*
Men nu är hon klar och hon fick med sig två kompisar, eller ja pojkvännen och hans bror! Och jag hoppas att de får riktigt roligt ikväll och att kvällen blir minnesvärd!
Här kommer några bilder på förberedelserna, det slutgiltliga resultatet och så självklart ett på dem alla tre! De är såååå himla fina allihopa!
*Neutrala Juliette innan vi började*
*Första klädesplaggen sitter nu på*
*Alla kläder på plats =)*
*Den svarta hårslingan, frisyren samt alla smycken är nu på plats*
*Lite rouge och så självklart min UV-rosa ögonskugga*
*Underlack och svart nagellack*
*Sprickande nagellack samt överlack = KLARA*
*Det färdiga resultatet! Min fina dotter!!!*
*De tre coola på Banjogatan!*
.
Nä....nu ska jag ta och ge min lilla dotter lite kvällsmat då hon tjatar om mat och hungerkänslor för....ja ni...."bara" 20:e gången idag! *hahaha*
Fattar inte att hon gnäller så hela tiden....speciellt inte med tanke på att hon typ äter hela tiden! Men men....hon växer kanske extra mycket just nu, så då brukar det behövas mer näring!
Jag önskar er en fortsatt trevlig dag så kanske jag återkommer senare!
.
*Hej så länge!*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelika

så snygg hon blev... jätte fin ;) tänk va bra att jag kommer skicka min dotter till dig när hon ska iväg.. jag är jätte dålig på sånt.. hihi

Postat av: Nina

Tack! Vad glad jag blir! :)

Det är bara du skickar hit henne! Jag tycker det är sååå himla kul samtidigt! Så jag hjälper henne gärna med allt vad det nu kan vara! =P

Så kan jag ju lära dig samtidigt hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback