Födelsedagsfrukost!


Nu har vi gett vår dotter frukost på sängen som är en stor tradition här hemma!
Idag fick hon våffla med smält choklad på samt florsocker. Ett glas oboy till det med! Vi hade dekorerat brickan med serpentiner och en ljuslykta med ett svart hallon, (doftljus) i, vilket är en av hennes favoriter!
För att slippa massor av bilder här på bloggen den här gången så valde jag att filma hennes frukost istället. På det viset får ni se allt på ett annat sätt! =)
Tyvärr råkade jag avbryta mitt i, så det blev två videoklipp istället för ett! Men jag tror vi alla överlever det med! =P
.
Nu ska jag förbereda frukost till resten av familjen och få på mig kläder för dagen! Ses senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback