Förhoppningen hög!


Satt på blocket tidigare idag, mest för att fördriva lite tid, och hittade så snygga och coola "grejor" som jag vill köpa till Faster, mormor, farmor och så mig och älsklingen! *lite hemligt*
Så pratade med en granne och bad om lite hjälp....så nu får jag bara hoppas att de finns kvar. I alla fall de till de andra utom oss!
Så nu har jag bra födelsedagspresent till barnens faster och bra morsdags presenter till min mamma och älsklingens mamma! *om de finns kvar*
Så håll gärna en tumme för mig...igen! Så jag kan ge våra nära och kära fina små överraskningar fram emot våren! =)
Det var allt just för stunden!
Ska hjälpa lillan med det sista, så hon blir klar för natten och sen ska jag sätta henne för att kolla lite på barnprogram...och under den tiden kommer säkert en ny uppdatering! =P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback