Frukosten...


....är nu avklarad, och jag har fått på mig lite kläder!
Solen skiner starkt och riktigt mycket utanför fönstret! *såååå underbart*
Jag har även brett några mackor, torkat av bordet, fixat med disken och packat en väska.
Nu ska jag bara få barnen att klä på sig och Juliette att börja packa sina grejor!
SEN när jag lyckats med det så börjar det väl bli dags att få gubben att slita sig från datorn och börja klä på sig och göra sig iordning för ska vi hoppa in i bilen och åka till badhuset för att tillbringa många timmar där!
Ska bli sååå himla skönt då barnen inte kommer bråka och tjafsa lika mycket som när man är hemma så idag får mina öronen en liten chans att reparera sig! *hahaha*
Vad har ni för planer då?
Efter badhuset blir det en sväng till systtemet för att inhandlla några cider och sen blir det hem till Sofie och Mattias för en fika innan vi äntligen kommer hem igen!
Så idag mina kära vänner blir det några tysta timmar här på bloggen! Men jag tror ni överlever det med då det är så himla fint väder ute. Mycket skönare att gå ut och njuta av solen och plusgraderna än att sitta inne vid en dator! =)
Ha nu en bra dag så återkommer jag i eftermiddag med lite bilder!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback