Full rulle....


Ledsen över att jag inte skrivit så mycket, men idag har det verkligen gått i ett....känns det som i alla fall!
Dagen började med det vanliga som frukost och allt annat som ska fixas innan barnen ska iväg till skola och dagis.
Så när jag hade fått iväg de stora och lämnat den lilla blev det in för att äta frukost, göra mig själv iordning, fixa med tvätt, disk och rengöra handfat och putsa speglar innan det var dags att möta Angelika. Jag skulle med henne hem, när hon hade lämnat sina barn på dagis, för att lämna hennes ljus från partyt samt dricka lite kaffe och prata. Och det var lika trevligt som alltid! =D
Sen blev det raka spåret hem för att börja baka lite mini-cupcakes till Juliettes födelsedag, och så kom Sofie för lite kaffe, prat och för att hämta sina doftljus! Tack för en trevlig stund vännen!
När hon gick slängde jag ihop de sista mini-cupcakesen....2/3 som återstod, och sen tryckte jag i mig två kalla våfflor med smör till lunch och stack iväg för att hämta lillan på dagis!
Sen hem för att packa alla cupcakes och umgås lite med barnen, få dem att fixa med deras sysslor och sen har jag mest varit. Med min familj! *underbart*
Och nu har vi nattat de tre yngsta, älsklingen har tömt vår bil och hämtat svärmor. Och nu väntar jag mest på att David ska bli klar för natten då han snart ska lägga sig. Jag hoppas väl på att hinna prata några ord med honom då han varit borta sen 8 imorse! Men i den här takten kanske jag bara hinner säga god natt eller nåt! =(
Men men....ser honom så mycket annars så inte hela världen att man knappt ser honom alls en dag i veckan. Han har ju spinning på torsdagar så han åker efter skolan till mormor och sen till spinningen innan han kommer hem. Och sen måste man nog inse att de börjar bli stora och snart ser man dem väl ingenting alls....flera, flera, flera dagar i veckan! =P
Men men...det var min dag. Nu ska älsklingen snart åka till jobbet och själv ska jag umgås med svärmor och vara lite social! Ska bli trevligt! =)
Men jag återkommer mer imorgon, och förhoppningsvis är jag mer aktiv på bloggen då än i dag....men när jag kollar schemat inför morgondagen så är jag glad om jag hinner skriva en gång. =(
Men jag lovar att försöka skriva lite under dagen!
Nu ska jag ge mig och med det önskar jag er en riktigt god natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback