Hemma från stan!


Nu har jag tillbringat någon timme på stan med min hostande lillsnutta och min svärmor! Så nu har ja inhandlat den sista presenten till Juliette, en liten överraskning till Emilia (en ficklampa) som hon ska få för att hon varit duktig och städat på rummet varje dag i 4 HELA veckor!! Så en stjärna har hon fått för varje dag! =)
Har även inhandlat blad till min fothyvel (tack svärmor) och nya underkläder till mig samt lite mediciner till lillsnuttan (hostmedicin, alvedon och oljespray till näsan) och så har jag inhandlat hårfärg till mig. Får vi se när det blir av att fixa till mitt fula hår!? =P
Som avslutning på vår tur på stan åt vi lite på McDonalds innan vi åkte hem! *gott*
Och nu sitter jag här och fryser i väntan på att Juliette ska komma hem från skolan så ska jag se om hon vill följa med mig och handla, annars så åker jag själv och så skulle älsklingen hämta mig och alla varor sen när jag är klar!
Idag ska vi handla så fruktansvärt mycket så jag orkar inte ha alla barnen med, så tyckte detta skulle vara det smidigaste sättet för oss alla! Jag slipper bli stressad och irriterad och barnen slipper bli uttråkade och bråkiga! *perfekt*
Sen när jag kommer hem antar jag att jag kommer ha fullt upp med att packa upp och in alla förbaskade varor, så detta kommer nog hålla mig sysselsatt ett bra tag! =P
Men men....vet inte vad jag ska skriva så avslutar och önskar er en fortsatt bra fredag trots snö och kyla!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback