I väntan....


Förmiddagen har varit helt okey. Lämnade Emilia på dagis, satt och chattade med massor av folk på fejjan och sen pratade jag med syster i telefon jätte länge! Det var underbart då det var jätte länge sen jag pratade med henne och jag saknar henne jätte mycket!
Men förhoppningen om att hon kommer och hälsar på snart är stor, även om det är svårt att få hem henne, så dör hoppet aldrig! =P
Jag har även hunnit handla, blev lite mer än jag skulle ha, men det gör inget. Sen var det raka spåret hem för att slänga i mig lunch och sista timmen innan dagis tillbringade jag med Malin och massor av prat om allt och lite till! Det var kul då det var ett tag sen vi umgicks.....går alldeles för långt mellan gångerna, så sommaren får ta och komma snart så man ser henne lite mer! =D
Sen var det raka spåret till dagis för ett utvecklingssamtal och hämta lillsnuttan! Och ingeet ovanligt eller konstigt, utan bara positiva saker och att hon alltid är glad och sprallig! Känns skönt! Men egentligen visste vi det redan då vi märker på henne att hon gillar dagis väldigt mycket och hon gillar att gå dit! Full fart mest hela tiden med henne! =D
Och nu har vi nästan precis kommit hem och jag har hunnit med att prata med underbaraste Elle om vår kommande tjejkväll som bara är ett par timmar bort!
Så tänkte att jag kan uppdatera lite här innan det är dags att förbereda ingredienserna till semlorna som vi ska göra så fort älsklingen kommer hem!
Så nu väntar vi bara på honom. Önskar vi kunde vänta på hela familjen, men David kommer hem så sent så det funkar inte! Så han får helt enkelt göra en när han kommer hem och avnjuta själv! *lite tråkigt*
Men men....så här har ni en liten uppdatering om min dag hittills, måste nog tyvärr lämna er en stund nu så jag blir klar med allting innan älsklingen kommer hem.
Vi måste ju även hinna med en tur till tårtpinglan sen innan hon stänger så jag får inhandla det som behövs till Juliettes tårta! =D
Hoppas ni alla har en lika bra dag som mig i vårt underbara vår väder som hittat hit....och att er kväll blir minst lika underbar. Jag återkommer säkert senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback