Kalaset igång!


Nu har fika gästerna gått hem och det var lika trevligt som alltid när alla underbara kommer på besök! Jag hoppas vi ses snart igen! =)
Och nu är kalaset igång. Barnen har lämnat och Juliette har öppnat paket, de har fixat sina pizza bitar och har nu ätit!
Det blev inte så stökigt som jag trodde det skulle bli och det känns faktiskt riktigt skönt med tanke på hur mycket man har gjort idag och mina fötter gillar att det blir lite lugnare.
Pizzorna luktade ljuvligt och blev jätte fina!
Nu blir det mest lek och kanske lite tårtätning för de som vill ha då det ändå finns kvar en tredjedel eller liknande. Sen får de leka fram till kl 20 och efter det blir det nog mest popcorn, lite annat gott och saft nere på hennes rum med film eller liknande.
Ska bli lite intressant att se när de här barnen somnar i natt! Jag kommer säkert somna före dem, men det gör inget då de är så pass stora att de klarar sig någorlunda själva uppe! =D
Vad som sker för resten av oss under kvällen vet jag inte ännu...så det återstår att se. Vore gött att beställa lite mat, slappa i soffan framför en bra film eller liknande...men antar att jag är för trött för det! Om jag har otur i alla fall!
Nä....nu ska jag avsluta här och se vad resten av familjen vill hitta på. Men har ni lite tur så återkommer jag senare igen. Annars ses vi imorgon!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback