Klappat och klart!


Pratade precis med älsklingen och han ska köpa bilen! =D
Så nu är han snart på väg hem med vår nya bil, han ska bara äta lite mat först!
Det känns faktiskt väldigt skönt att ha en egen bil igen! Inget fel alls på den vi lånat, men det är alltid skönare att ha egna grejor! =D
Så.....ni kanske är lite nyfikna på vad det är för bil? Eller kanske inte?
Oavsett vad så tänker jag dela med mig av den informationen oavsett vad! =P
Vi har i alla fall köpt en Opel Vectra 2.0TD -97.
Den är röd och drar ca 0.5l/mil! *perfekt*
Här får ni en bild på den med! =D
Så där! Det var det! Vad ska jag hitta på nu då? Det är ju i alla fal minst tre timmar kvar tills min älskling är hemma och jag har ingen aning om när Elle kommer. Hon ska hämta sin väska....hon råkade glömma den här igår! =P
Har lite ont i huvudet med, den vill gärna tränga sig fram trots att jag inte vill det. Orkar verkligen inte med någon huvudvärk nu när Emilia är så trött och sur och man är ensam hemma med barnen! 
Så jag hoppas den släpper eller åtminstonde håller sig undan tills min älskling är hemma! *hoppas, hoppas*
Nä...lägger ner detta en stund och ser om jag kan hitta något roligt att göra.....
På återseende!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback